Pogoji poslovanja


plošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom v varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino upravlja podjetje XXL trade d.o.o., Ulica OF 3A, 1433 Radeče, matična številka: 8866619000 , davčna številka: SI34857923



Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič opozorjen na splošne pogoje in z oddajo naročila potrdi seznanjenost z njimi.

Vrste uporabnikov
Nakup artiklov v spletni trgovini je mogoč brez registracije in vpisa v spletno trgovino www.xxlnakupi.si

Dostopnost informacij
XXL trade d.o.o. se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

1. podatke o podjetju XXL trade d.o.o. (ime in sedež podjetja, matična številka, davčna številka),

2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (telefon, e-pošta),

3. bistvene lastnosti artiklov,

4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

5. pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),

6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,

7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,

8. časovno veljavnost ponudbe,

9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko kupec v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),

10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov
Cene v spletni trgovini so prikazane kot Cene. Cene so cene, kot jih oblikuje XXL trade d.o.o. in ki veljajo za nakup prek spletne trgovine podjetja XXL trade d.o.o. na www.xxlnakupi.si

Naročilo
Kupoprodajna pogodba med XXL trade d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini na spletni strani www.xxlnakupi.si sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina podjetja XXL trade d.o.o. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila . Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje XXL trade d.o.o. kot za kupca.

Načini plačila
Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:

1. plačilo po predračunu (plačilo poravnate z bančnim nakazilom)

2. plačilo s kreditno kartico

3. plačilo preko PayPal-a.

4.plačilo po povzetju

Izdaja računa
XXL trade d.o.o. ob dostavi naročenih artiklov kupcu priloži tudi račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Cene
Cena velja enako za vse uporabnike spletne trgovine XXL trade d.o.o. na spletni strani www.xxlnakupi.si Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje XXL trade d.o.o. kupcu omogočilo odstop od nakupa. Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijske kode se ne seštevata.

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

Vaše naročilo
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. XXL trade d.o.o. naročilo pregleda, preveri dostavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. XXL trade d.o.o. lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri obdelavi artiklov, ki jih podjetje XXL trade d.o.o. nima na zalogi v lastnem skladišču, je izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do XXL trade d.o.o.. Prek elektronske pošte XXL trade d.o.o. kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči podjetju XXL TRADE d.o.o., ki bo artikel odstranil iz naročila. XXL TRADE d.o.o., ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastale zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi neizdobave artiklov, ki jih XXL TRADE d.o.o. nima na zalogi v lastnem skladišču.

Pravica do odstopa kupca od pogodbe
Kupec (navedeno velja za izključno fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe kupec sporoči na e-mail prodajalca: xxltrade.radece@gmail.com

V primeru odstopa od pogodbe kupca prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: XXL TRADEd.o.o., Ulica OF 3A, 1433 Radeče na stroške kupca.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu pogodbe.

Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.

Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu te pogodbe (nakupa).

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni možno!

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko kupcu ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

STVARNA NAPAKA

Kdaj je napaka stvarna?
Kadar:

1. artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

2. artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

3. artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

4. je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost izdelka?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami prodajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave ali stvarne napake
Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti.

Prodajalcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na njegovem naslovu. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1€/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe obvesti o nameravani prodaji oziroma podaritvi artikla, po prodaji tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

Vrnjeni artikli z odprto embalažo
Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili vrnjeni podjetju XXL TRADE d.o.o. in nimajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske in druge poškodbe na izdelku, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo.

Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu). Vrnjene artikle v podjetju XXL TRADE d.o.o. pregledamo. V primeru, da kupec vrne poškodovan izdelek, ni opravičen do povračila kupnine.

Varnost
XXL TRADEd.o.o. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov
O varovanju osebnih podatkov si preberite na naši spletni strani Varstvo podatkov.

Komunikacija
XXL TRADE d.o.o. bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila XXL TRADE d.o.o. bodo vsebovala naslednje sestavine:

1. jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

2. pošiljatelj XXL TRADE d.o.o. bo jasno razviden,

3. različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

4. jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

5. željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo XXL TRADE d.o.o. izrecno upošteval.

Oglasna sporočila XXL TRADE d.o.o. bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Omejitev odgovornosti
XXL TRADE d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da XXL TRADE  d.o.o. ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo XXL TRADE d.o.o. kupca obvestilo o spremembah in mu omogočilo odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

XXL TRADE d.o.o. ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih možnostih artikla in vse zmote, ki se po običajnih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih XXL TRADE  d.o.o. v primeru vrednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in spori
XXL TRADE d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. XXL TRADE d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s prodajalcem XXL TRADE d.o.o. lahko poveže preko elektronske pošte xxltrade.radece@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

XXL TRADE d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časov ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si podjetje XXL TRADEd.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.